Devoir de latin - Questions de grammaire

Bonjour à tous,

Je me suis inscrite récemment sur ce forum mais je le connais depuis un bon moment, il m'a beaucoup servi dans mes études. Je suis en prépa et j'ai un devoir de latin à rendre, j'ai déjà fait les parties "Vocabulaire" et "Commentaire" mais j'ai quelques soucis pour la partie "Grammaire".

Je ne vous demande en aucun cas de me rédiger des réponses toutes cuites, je vous présente tout d'abord les miennes. J'aimerais avoir quelques pistes qui m'aideront.

Je vous remercie d'avance,
A bientôt.

Terra ipsa fertilior erat inlaborata et in usus populorum non diripientium larga. Quidquid
natura protulerat, id non minus inuenisse quam inuentum monstrare alteri uoluptas erat; nec
ulli aut superesse poterat aut deesse: inter concordes diuidebatur. Nondum ualentior
inposuerat infirmiori manum, nondum auarus abscondendo quod sibi iaceret alium
necessariis quoque excluserat: par erat alterius ac sui cura. (41) Arma cessabant incruentaeque
humano sanguine manus odium omne in feras uerterant. Illi quos aliquod nemus densum a sole
protexerat, qui aduersus saeuitiam hiemis aut imbris uili receptaculo tuti sub fronde uiuebant,
placidas transigebant sine suspirio noctes. Sollicitudo nos in nostra purpura uersat et acerrimis
excitat stimulis: at quam mollem somnum illis dura tellus dabat! (42) Non inpendebant caelata
laquearia, sed in aperto iacentis sidera superlabebantur et, insigne spectaculum noctium,
mundus in praeceps agebatur, silentio tantum opus ducens.